Avbrott

Som sagt. Det finns alltid dom som har det värre.
 
 
Dock en föga tröst när man befinner sig mitt i en downperiod.
Jag har dragit mig tillbaka, tagit en time-out, gömmer mig i
"busken", slickar mina sår... (Kattmänniskan i mig).
Återkommer dock snarast.
 
Nåja, det rör sig om en ovanligt djup vårtrötthet, (depression?)
förmodligen till stor del förorsakad av tidigare långvarig influensa.
Plus en del annat smått o gott som lägger sordin på tillvaron.
Tillvaron som i viss mån går att påverka.
Men inte alltid.
Förtydligande; en tillvaro som vi gärna tror oss kunna påverka !
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Per-Anders

Håll ut! Det finna alltid ett ljus i mörkret.

2016-04-10 @ 12:10:29
URL: http://peranders.blogg.se
Postat av: kalebass

Tack! Jo, jag ser ljuset. Men tyvärr blir det ett litet efterspel. (som jag ev. återkommer till).

2016-04-12 @ 20:48:12
URL: http://www.kalebass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0